Kalite Politikamız

  • Hizmette Mükemmelliği Aramak

Projelerimizde ulaştığımız noktalar, bizim için mükemmellikte yeni arayışların başlangıcıdır.

  • Müşteri Odaklı Bir Yaklaşım Sergilemek

Müşterilerimizin farklı istekleri göz önüne alınarak; günümüz ve gelecekteki beklentileri ve ihtiyaçları doğru algılanıp değerlendirilmek suretiyle, hizmetin zamanında sunulması sağlanır. Müşterinin memnuniyeti, önerisi ve şikayeti etkin bir şekilde değerlendirilir.

  • Çalışanlarımızla Fark Yaratmak

Yaptığı işin müşteriye sunulan hizmete katacağı değerinin bilinciyle; ortaklık değerlerini benimsemiş, çözüm üreten, işini sahiplenen, bilgisini paylaşan, takım çalışmasını bilen ve katılan, kendisini sürekli geliştiren çalışanlarımızla hizmet üretilir.

  • Gelişmiş Teknolojiyi Kullanmak

Rekabet avantajı sağlayacak teknolojiyi takip ederek, kullanılmasını sağlar.

  • Kaynakları Kullanmak

En üst düzeyde mühendislik hizmeti, güvenlik ve kaliteyi yakalamak için gereken tüm kaynakları sağlar ve en uygun düzeyde kullanır.

  • İş Ortaklarımızla Güç Birliği Yapmak

Ortaklığımızın karlılığı, dünya ölçeğinde istikrarlı büyümesi ve uzun vadeli başarısının sürekliliği için; tedarikçiler ve diğer iştirakçilerimizle ortak hareket eder.

  • Etkinliği ve Verimliliği Artırmak

Tüm iş süreçlerimizde; planlanan sonuçlara ilk seferde ve uygun kaynaklar ile ulaşılmasına çalışılır.

  • Kalite Yönetim Sistemi Şartlarına Uymak ve Etkinliğini Sürekli İyileştirmek

Proje yapılanma ve faaliyetlerde; kalite odaklı, sistematik ve disipline edilmiş bir yaklaşım sergilenerek, sistem sürekli gözden geçirilip iyileştirme fırsatları yaratılır.

Toplam Kalite Yönetimi ile iş mükemmelliğini gerçekleştirmek ATILIM HİDROLİK VE PNÖMATİK SAN. TİC. LTD.ŞTİ. çalışanları olarak hepimizin görevidir.